Produttore è Fornitore à l'ingrossu di l'Acidu Poliinosinicu-Acid Policytidylic |LongoChem
banner 12

I prudutti

L'acidu poliinosinicu-acidu policytidylic

Descrizione breve:

Nome di u produttu: Acid Polyinosinic-Acid Polycytidylic
Un altru nome: Poly I:C
Numero CAS: 24939-03-5
U numeru di login EINECS: 123233
Formula molecular: C19H27N7O16P2
Peso moleculare: 671.402502


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Formula strutturale

4

Fisica
Apparenza: polvere bianca o bianca
Densità.
Puntu di fusione.
Puntu di ebollizione.
Rifrattività
Puntu di u focu.

Dati di sicurità
Categoria periculosa.
Numero di trasportu di merchenzie periculosi.
Categoria di imballaggio.

Applicazione
Poly I:C hè cunnisciutu per interagisce cù u receptore toll-like 3 (TLR3), chì hè spressu à a membrana endosomale di e cellule B, macrophages è cellule dendritiche.Poly I: C hè strutturalmente simili à l'RNA doppiu filamentu, chì hè presente in certi virus è hè un stimulante "naturale" di TLR3.Cusì, Poly I: C pò esse cunsideratu un analogu sinteticu di RNA doppia filamentu è hè un strumentu cumuni per a ricerca scientifica nantu à u sistema immune.

Caratteristica
Stu pruduttu hè un induttore di interferone sinteticu, chì hè un polyribonucleotide duppiu filatu cumpostu da l'acidu poliinosinicu è l'acidu polycytidylic.Siccomu l'interferonu hè specificu di spezie, hè difficiule di preparà grandi quantità per l'applicazione clinica, per quessa, hè principalmente utilizatu com'è un induttore di interferone per induce l'interferon.Inoltre, l'acidu polyinosinic hà ancu u rolu di adjuvant immune, chì pò stimulà u sistema reticuloendothelial, rinfurzà a funzione fagocitaria di fagociti, rinfurzà a furmazione di anticorpi, stimulà a reazione allograft è a reazione allergica ritardata.Hà un largu spettru di effetti antivirali è antitumorali.

Usi è metudi di sintesi
Panoramica
L'acidu polycytidylic, cunnisciutu ancu com'è l'acidu poliinosinicu, nucleotide poliipoxantina è nucleotide polycytidine, hè unu di i polinucleotidi, chì hè custituitu da una catena di polinucleotidi a doppia fila di l'acidu poliinosinicu è l'acidu polycytidylic, cù decolorazione caratteristica è puntu di fusione, è stabile à -20℃. .

Effetti farmacològichi
1. L'acidu polyinosinic hà un bonu effettu di promozione nantu à l'immunità specifica è micca specifica di u corpu.
(1) I polimiociti aumentanu l'attività di e cellule immune
(2) I polimiociti prumove a secrezione di diverse citochine
(3) Induzione di a proteina Mx da i polimiociti
(4) Polymyocytes prumove a pruduzzione di anticorpi in vivo

2. Effettu anti-virale di polymyocytes
I testi in vitro, i testi in animali è i prucessi clinichi umani anu dimustratu chì i polimixini anu una larga gamma di effetti antivirali, cumprese u virus di a febbre gialla, u virus di l'encefalomielite, u virus di a febbre di Rift Valley, u virus di l'influenza aviaria, u virus di l'hepatitis, u virus di l'AIDS, l'afta è a bocca. virus di malatie, virus conjunctivitis, virus rash simple, virus Mengo, virus pox, virus myocarditis, virus Aleutian, coxsackievirus, etc. Hè statu pruvatu chì l'effettu preventive di Polymyxa hè megliu cà l'effettu terapeuticu di l'infezzione virali.

Applicazione
1.Un homopolymer à doppia filamentu chì pò esse usatu cum'è un mudellu di RNA per studià a signalazione cellulare à u nivellu di TLR3 chì ricunnosce l'RNA duppiu filatu, chì hè ancu l'effettu principale di a risposta immune à i patogeni virali.

2.Paired cù l'acidu polyinosinic per furmà cellula polyinosinic, utilizatu per u trattamentu di l'hepatitis virali, l'herpes zoster, l'herpes simplex keratitis, l'herpes stomatitis, a febbre hemorrhagic epidemica, etc.

3. Hà un effettu adjuvant immune, stimulates system reticuloendothelial, enhances phagocytosis, enhances a furmazione di anticorpi, stimulates allograft reaction è ritardatu reazzione allergique.Hà un effettu antivirale à spettru largu è un effettu antitumorale.Principalmente usatu clinicamente per: prevenzione o trattamentu di infizzioni virali, trattamentu di herpes zoster, keratitis herpetica, hepatitis virali.Trattamentu adjuvant di i tumori.E reazzioni avversi includenu principalmente l'ipotermia transitoria è i casi individuali di febbre alta sopra 38 ℃, chì soprattuttu si cala da sè stessu in 1-2 ghjorni.Se a frebba ùn si cala micca in 2 ghjorni, a droga deve esse interrotta immediatamente.Debule, bocca secca, vertigini, nausea, etc.


  • Previous:
  • Next: